preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Fran Koncelak" Drnje

Projekti

    

 

GREG'S LIFE IN MY LIFE

   Glavni cilj ovog eTwinning projekta je potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem. Čitajući Gregov dnevnik: Kronike GregaHeffleyja učenici će prepoznati probleme i emocije s kojima se glavni lik suočava. Povezivanje s glavnim likom dovest će ih do prepoznavanja sličnih poteškoća u svakodnevnom životu. Učitelji će usmjeriti učenike k mogućim rješenjima, tijekom čega će jačati misaoni proces i empatiju. Na kraju će učenici uvidjeti prednost čitanja, kao jedno od mogućih rješenja u prevladavanju vlastitih problema.

   Sudionici projekta su učenici 5. razreda Alisa Kovačić, Dorian Čižmešija, Josipa Lukunić, Vanesa Palaš i Ema Eršeg, učenica 6. razreda Lea Vrhoci te učenice 7. razreda Maja Kolar i Izabela Lugarov. Kroz projekt ih vode mentorice Elena Belec, Reanata Tišler, Martina Hrastić Farkaš, Ana Tustonjić Dombaj i Stjepana Kadić.

 

 


 

 

PIPI DUGA ČARAPA UPOZNAJE HRVATSKU

   Pipi Duga Čarapa upoznaje Hrvatsku je eTwinning projekt u koji je uključeno 28 hrvatskih, 1 švedska i 1 škola iz BiH. Poslani iz Švedske, platnena lutka Pipi i njezin dnevnik putuju po Hrvatskoj te na taj način upoznaju kulturne i prirodne znamenitosti Hrvatske. 

   Cilj projekta je, uz poticanje čitanja, upoznati hrvatske učenike iz Švedske s hrvatskim školama i krajevima, a naše učenike upoznati međusobno te sa švedskom kulturom i znamnitostima, Astrid Lindgren i knjigom Pipi Duga Čarapa. Provedeno je niz aktivnosti vezanih za Pipi: biranje loga projekta, čitanje knjige, proučavanje Švedske i Astrid Lindgren, plas, fašnik, intervju, posjet Galeriji Josipa Generalića Hlebine, igrokaz, pisanje dnevnika, gledanje filma i rješavanje kviza.

   Iz naše škole u projektu su sudjelovali učenici 4. razreda (Tesa Peradin, Alisa Kovačić, Mateo Topal, Vita Lukač i Karlo Šarec), učiteljica Mirjana Lovrić i šk. knjižničarka Stjepana Kadić.

 

 


 

   Ronald Takač, županijsko natjecanje

 

ČITANJEM DO ZVIJEZDA 

   Kviz u znanju i kreativnosti, manifestacija koja slavi knjigu, čitanost i načitanost, knjižnice i obrazovanje, promiče istraživački rad, timski rad, ali i individualni napor. 
   To je projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara, koji su pokrenuli knjižničari entuzijasti iz Međimurske županije, namijenjen učenicima viših razreda osnovnih škola i učenicima srednjih škola.

 

  

Petra Gašparić, državno natjecanje              Altea Polančec (plakat), Emina Hrženjak, Nicol Eršeg i

                                                                        Karla Šmitlehner, županijsko natjecanje

Ema Varga (plakat) - državno natjecanje; Emina Hrženjak,

Monika Picer i Nicol Eršeg, županijsko natjecanje

 

 


 

 

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI    

     Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti. Učenici nižih razreda uče ponajprije oponašanjem, a sve do puberteta glavni su im uzori i autoriteti njihovi roditelji.

     Ako učenici u nižim razredima ne usvoje dovoljno dobro tehniku čitanja, kasnije je vrlo teško nadoknaditi propušteno te redovito imaju problema s učenjem, a ne samo s čitanjem (lektire). Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju. Projekt se provodi na državnoj razini, a u našoj školi s učenicima četvrtih razreda iz Drnja i Sigeca tijekom drugog polugodišta. Projekt se počeo provoditi u petak, 19. siječnja 2013.

     Svakog petka će jedan učenik dobiti knjižnični ruksak s osam knjiga (knjige za djecu, odrasle i za zajedničko čitanje djece i odraslih). Taj ruksak učenik drži u svojoj obitelji pet dana i vraća ga u srijedu. Tijekom tih pet dana obitelj tog učenika odvaja svaki dan po 15-tak minuta za zajedničko čitanje ulomaka knjiga iz ruksaka, a zatim upisuje dojmove. Dojmove mogu pisati i roditelji i učenik. Nakon što vrati ruksak u školu, učenik će u srijedu prvi sat 15-tak minuta prezentirati kako je sa svojom obitelji čitao navedene knjige.

     Hvala svim roditeljima i učenicima koji sudjeluju u ovom projektu te što su prepoznali važnost obiteljskog čitanja.

 

 


  

                                               

STRANIČNIK ZA MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA

    Projekt Straničnik za Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM Bookmark Project) uključuje parove škola čiji učenici ručno izrađuju straničnike raznih stilova, oblika i boja.

   Koordinator projekta razmjene straničnika 2013. godine (2013 Bookmark Exchange Project) je Breege O’Brien iz Irske. 

    Naša škola razmijenila je straničnike sa školama iz Jessupa u Americi i Great Bookhama u Engleskoj. Sudjelovali su učenici 3.-ih i 4.-ih razreda iz Drnja, Torčeca, Peteranca, Sigeca i Hlebina. Projekt je bio jedno lijepo i poučno iskustvo za naše učenike. Više možete vidjeti u foto-galeriji.

 





Sudjelujemo...

 

     

   Natjecanje u financijskoj

           pismenosti

 

   

        Klokan bez granica

       

        Dabar natjecanje

     

      Sudoku natjecanje

         

      Večer matematike

  

  Eratostenov eksperiment

       

   Budi internet genijalac

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Anketa
Provodiš li rado svoje slobodno vrijeme u kutku za čitanje (Drnje i Hlebine)?



Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi




Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2016.

Ukupno: 332128
CMS za škole logo
Osnovna škola "Fran Koncelak" Drnje / Pemija 72, HR-48322 Drnje / www.os-fkoncelak-drnje.skole.hr / ured@os-fkoncelak-drnje.skole.hr
preskoči na navigaciju